Kimmie skriver ~ Wow, läser JAG tidningen?

Japp, ni såg rätt, jag läser faktiskt tidningen nu! :O Och det är ju coolt, eller inte..
Igår sov jag över hos Hanna och jag tänkte aldrig tanken på att blogga, hähä.. Vi skulle försöka oss på att göra lite läxor men det slutade med att vi sjöng med i massa låtar istället. Våran absoluta favorit som vi båda kan nästan hela texten på är Moves like Jagger med Maroon 5 och Christina Augilera  ! Så j*vla bra!! Idag ska jag städa lite smått och göra läxor, får se hur det går? :) Uppdaterar när jag har något att uppdatera om? :D
Haha, nu fick ni lite mer almänbildning tack vare mig! :D
Och nu:
Skåda min FRUKOST!:
Nyyytigt vaaa?
// Kimi

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback