Mea skriver ^^

Idag har jag inte gjort ett skit faktist, vart mest hemma och tagit det lungnt, är ju somsagt ganska stressad med skolan så jag tror jag behöver slappna av! Har inte så mycket mera att skriva, OCH då kan man ju alltid skriva om vädret... *väderprognos*
Ovanligt nog har solen tittat fram lite då och då i det vanligtvis regninga borås, jag har konstaterat att det är mysigt att vara inne när det smattrar regn mot rutan men inte men när man går ute utan paraply.
Ja och det var aldså dagens vänderprognos i guess?
-
Morgondagens planer är att gå på stan på höstmarknaden, brukar inte hitta något, men vi får la se om jag gör det nu! :)
Bildkälla: Boråscitys hemsida!
See yah!

Kommentarer från er söta läsare.

hej!

va gärna med och tävla om en valfri vara !



http://dagensblog.blogg.se/2011/september/utkast-sept-5-2011.html#comment



Ursäkta om detta inte intresserar dig!

HadeGött!

2011-09-24 // 19:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback