Mea skriver ~ Trött?

God afton alla bloggläsare!
-
Tror jag sover lite för lite eller något... För när jag kom hem så gick jag åt lite sedan gick jag till datan i  10 minuter kanake. Sedan eler det gick jag och la mig på sängen och tänkte att jag bara skulle vila lite. Men jag somnade och vaknade för en stund sedan. Kommer fan inte kunna sova ikväll! :(
-
Anyway, Har inga ''jag får panik och jag måste göra läxor idag tankar'' (woaw konstig mening) så ska istället röja upp på mitt rum, ja det är inte särskilt vackert här kan jag säga, lite stökigt bara (a)
-
Jag bakifrån med mitt ovanligt korta hår åh det är så kort! >:(
Oh, en bild på mig utan smink...

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback