När man var liten

Hej!
Tänkte börja med att berätta att jag hade ridning idag och det gick bra! Red min älsklingshäst Runaway♥
Sen så hade jag som jag inte berättat, städat ut ett mindre rum på min och Bims våning där det tidigare legat massa kläder och prylar sedan minst 5 tillbaka i tiden, och ja det var nästan som ett litet berg med somsagt gamla kläder,prylar och skit och ja vad hittar man? Massa grjejer från tidiga dagar i skolan, (om man kan uttrycka sig så?)
-
Iallafall, saken är den att jag hittade min gamla dagbok med vissa läsbara sidor andra inte, fattar ibland inte ett skit av va som står...Men jag delar med mig av vissa delar i min gamla dagbok från 1:an - 2:an samt diktbok från 2:an eller 3:an.
Ah ni fattar, dethär är ändå läsligt, ni ska se de andra sidorna fattade inte ett skit typ.
Tycker även att jag har sjukt bra stavning...
Maj litel påny?
Fint...
Okej det var det tror jag, diktboken lägger jag upp imorgon.
Men tänk allt som har förändrats på 7 år det är helt ofattbart! På alla sätt och vis har jag förändrats, eller jo på 7 år hinner man nog göra gnska mycket.
-
Då och nu.
Från dethär (Andra klass):
Till dethär (åttonde klass)
Ja och iden går så jäkla snabbt!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback