Pengar - Mea skriver!

Hejsan hoppsan!
Idag har det varit skola! vilken överraskning asså! och det hände ju inte så mycket om man ska säja så. Sen lite senare på dagen hade vi orgentering (på idrotten) och jag kan ju ta tillbaka det med att jag gillar hösttregn, och som det blåser ute! värsta orkanen, mitt paraply gick sönder påvägen hem och min tröja åkte upp TWICE (av vinden då) haha, men jo men tillbaka till orgenteringen...Det gick INTE bra vi hittade bara 1 kontroll, och ja så var det med det.

Och nu till det roliga!
Jag har fått mina pengar (eller iaf hälften av dom) och nu måste jag komma på avd jag ska köpa, jag blir så frusturerad (stavning!) att när jag väl har pengar så vet jag inte vad jag ska köpa, och när jag inte har det så är det miljoner grejer jag måste ha och vill köpa men har inga pengar..!


Men det blir mera, eftersom jag får barnbidraget + 2000 till...;)


Kommentarer från er söta läsare.

Det är rätt svårt när man har bloggat 3 gånger redan den dagen! Duvet när man har en blogg hoppar man inte över en helg om man har tillgång till internet hela tiden??

2011-09-13 // 18:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback