Plugg pluggar kuggat

Så lyder rubriken, Har typ massa läxor eller det känns så och det känns lite som om jag halkar efter eller något.
Glömsk som jag är glömmer jag att kolla och skriva ner grejer i min almenacka vilka prov, läxor och speciella aktiviteter vi har, Så jag är tvungen att göra do - it listor hemma och ser vanligtvis ut såhär:
Kanske inte verkar så mycket, men om jag säjer så att jag har typ 2 dagar på att vara klart med majoriteten av det som står på pappret, ja då blev det andra bullar!

Kommentarer från er söta läsare.

Hej hej, hoppas att allt är bra? =)



Har igång en bunt med tävlingar på bloggen och det kommer upp nya hela tiden. Bland annat smycken för 250kr, inredning m.m! Tävlingarna hittar du till vänster på bloggen eller i direkt här http://yarp.blogg.se/category/tavlingar.html .



Om du inte vill ha såna här kommentarer ber jag om ursäkt,



Kram Nathalié

2011-09-19 // 22:33:46

Jag vet hur det känns, shit vi har MATTEPROV denna vecka ;o

2011-09-19 // 22:48:04

Bra ni är på att blogga :O

2011-09-20 // 19:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback