Frågor - Mea

Lovar du att vara ärlig? Aa


Du heter: Mea


Smeknamn: Misholooo, Misha (har typ inga smeknamn?)


Låtar som gör dig ledsen: I Won't let you go, Hero, Goodbye my lover, A drop in the ocean :''''(♥


Låtar som gör dig glad: Starships, Super Bass, Price tag.


Beroende av: Kakor o mjööööööölk!


Vad tror folk om dig?: Vet faktist inte?


Stämmer det?: ?


Vad får du oftast komplimanger för?: Mina ögon,mitt hår, mina ögonbryn!


Vad säger du för att imponera på någon?: -


Hur imponerar man på dig?: Genom att vara sig själv och vara mentalt stark, inte bry sig om vad andra tycker och tänker om en.


Brukar du skratta för dig själv?: HAHAHAH JAA ALLTID!


Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: '':)'' från Hanna


Var bor du?: I mitt rum


Trivs du där?: Nja :)


Äger du några converse: Japp


Vad har du för mobil operatör: Teeeeliiija!


Är du allergisk mot något: Jordnötter...:o


Hur svarar du i mobilen: Ah hallå!


Vem ringde dig senast?: Pappa


Vad sa du till den du senast pratade med? skulle fråga om hans personnummer till en sak på internet! :)


Antal timmar sömn inatt: 10


Sov du ensam: jaa


Brukar du komma i tid: Ja ;)


När mår du bra: När jag är med mina vänner, när det är sommar, när man har pengar, när man shoppar järnet, när man äter kakor och när man får gulliga sms!


När blev du fotad senast: I går


Hur känner du dig nu: Glad!:D


Vanligaste färg på dina kläder: Vitt, svart, beige, puderrosa :)


Vad tycker du om dina fötter: JAG HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATAR DOM!! FULASTE FUCKING FOTJÄVLARNA I HELA JÄVLA UNIVERSUM!!!


Vad saknar du: Vet inte, saknar något i mitt liv, men jag kan inte riktigt komma på vad det är, lite knepigt..kanke snygga fötter?


Hade du en bra kväll igår: Ja, jag åt min favvomat och kollade lite på tv! :D


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback