Hiss & Diss

Det var ett tag sedan jag körde hiss och diss så här kommer en av varje!:)
 
Vädret
Tänka sig att solen kollar fram trots allt? Nä men jag diggar faktist vädret nu och som vart det senaste. Perfekt temp ute och solen skiner (sken innan iallafall) Så då är det fram med både shortsen och solglasögonen som praktiskt taget legat och dammat hela sommaren! ^^
Bild från februari dock..
 
Instagramhysterin
Vilket i mina ögon handlar om att ha mest followers, tagga sönder sina foton med obetydliga retharded tags, anordnar massa skumma tävlingar som med största sannorlikhet är fake och även folk vars instagram är fyllt till 98% av bilder på sig sjävla STÖR MIG. ja jag jag vet folk gör som dom vill och att jag inte ska lägga mig i och den biten.  Men dethär är min diss så det är mina åsikter!
 
Jag gillar ista, missförstå mig inte men det skulle uppskattas om folk såg den riktiga andledningen varför ista finns! Gud vad jag låter bitter

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback