Kimmie skriver ~ Aida

Idag ska jag och Julia äntligen åka till Aida, dock ska vi dit klockan 6 men men.. Det är alltid något! :D Nu tänker jag bara kolla på lite House och försöka att vårda mitt huvud, har en djävulsk huvudvärk, anar att jag håller på att bli sjuk men nej! Det tänker jag inte låta hända :/
 
Får bli en jätte fin bild på Aida, haha.. 
// Kimmie
 
 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Vampiiiiiiire.

Btw... lånar hotmail, har ingen egen...

2012-08-01 // 21:29:13

Vampiiiiiiire.

Btw... lånar hotmail, har ingen egen...

2012-08-01 // 21:29:21

Vampiiiiiiire.

Btw... lånar hotmail, har ingen egen...

Svar: Jag förstår precis vad du menar, HANNA. :)
Kimmea Johlsson

2012-08-01 // 21:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback