Kimmie skriver ~ Sashas "kalas" :)

Igår var jag, Julia, Hanna, Aida, Vivane, Sanna, Amanda och såklart Sasha själv hemma hos henne för att fira henne! Dock var hennes födelsedag den 14 juli (?) men aja! Vi körde på ändå! Och nu lite bilder! Om jag ska ta bort någon är det bara att säga till (Y)
 
Hannas makalöst goda cupcakes!! (As usual)
Syns inte så bra, men man fattar grejen!
(Amandas moppe)
Ser lite wierd ut men jag och Hanna lät Sasha sminka oss såhär och sedan gick vi till pizzerian och hämtade pizzorna haha.. 
Ja det är Hannas läppstift på min kind haha.. Aida tyckte att min sminkning såg ut som en solnedgång och jag måste säga att jag inte håller med :)
Vi såg även den läskigaste film jag någonsin har sett, och jag talar nog för alla när jag säger att man har rätt ont i halsen idag p.g.a allt skrikande.. Ush.  
Blir rädd bara av att kolla på en sekund av trailern..
// Kimmie

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback