Kimmie skriver ~ Snart fredag juuuh..

Haha.. Aa.. Torsdagar går ju cp snabbt och sen är det fredag så rent hypotetiskt sätt är det fredag imorgon! hähä.. Skolan idag var helt ok. Fick bara lite ont i huvudet mot slutet ;) Imorgon ska jag sova över hos Hanna, så blir nog ingen bloggning, får se :D

Finns inget att ta kort på now days.. (haha svengelska) för mörkt och tråkigt. Så jag tänkte köra med gamla bilder som jag aldrig har lagt ut :P Ärdetok?


Om DU (alltså hanna) vill att jag ska ta bort denna bilden säg till ;) Blev rätt liten, men aja..


Kommentarer från er söta läsare.
» hanna

haha, ne det är okej. Du (alltså kimmie) kan ha kvar den :)

2012-02-01 // 23:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback