Mea skriver ~ Kiwi, keso och Kranvatten

Hejsen kära små bloggläsare!
Insåg nu att jag missat mer än halva delen av dagens avsnitt av top model, så jag får kolla på tv3 play istället...
Jag har alltid älskat top model (Usa), dock inte Top model Sverige förens nu, innan har det kännts lite B men jag tycker att Jonas Hallberg och Isabella Scorupco gör ett jättebra jobb som ''programmledare'', superbra kombo tycker jag! Fast jag kan tycka att Isabella är lite wannabe Tyra Banks...
Förövrigt gillar jag deltagarna starkt, alla är så himla fina och duktiga. Jag vill också vara lång. och smal. och fin. :(

Förövrigt så sitter jag och käkar kiwi, och keso och vatten (Har fått någon dille på kiwi och keso). värsta detox ju. heheh
Vi hörs!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback