Mea skriver ~ Spa och Nörge

Halloj!
Kom precis hem från en mysig dag på spa, som de flesta kanske listat ut från det förra inlägget. PÅ spa't  fick jag ansiktsbehandling, fotbad, bada bubbelpol, örtbehandling för nacken och något mer jag inte kommer ihåg vad det hette..hehe. Väldigt avkopplande och mysigt var det iallafall!

Nu ska jag äta lite och sedan ska jag packa lite grejjor för imorgon ska jag till Norge. Ska bli jättekul (Tar med kameran så det kommer så småningom komma upp lite bilder) Jag kommer då inte blogga förens på måndag eftersom jag kommer hem sent på söndag kväll. Men japp hoppas att ni har ett gött sportlov så hörs vi här på bloggen! Låt oss hoppas på att Kimmie underhåller uppdateringen medans jag är borta!

Kommentarer från er söta läsare.

hej hej skojig blogg=) Kolla gärna in min!

2012-02-16 // 16:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback