Mea skriver ~ Årets första dag

Nytt år ny start!
-
Just nu sitter jag och fixa Photoshop, ska bli kul att testa och lära sig det, vi får väl se om jag laddar upp någon redigerad bild när det är klart!
...
Igår så var jag med Julia o kimmie hemma hos henne. vi hade det trevligt firade in det nya året, här kommer lite bilder från det:
Nyårsminkningen, jag vet att jag ser ut som en förnäm dam eller något med tanke på min pose, men det var den enda bra bilden jag fick med sminkningen på, hah!
jag sminkade oss alla inte för att det var nödvändigt då men, just for fun!
En av de 2 tårtor vi bakade!
Öum ja lite tidsfördriv till 12 slaget..!
Kimmie köpte massa godis som vi nästan inte åt någonting av, typ 2 kg...
sedan köpte vi typ chips och cola också som vi knappast inte heller åt något av, haha!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback