Kimmie skriver ~ Bip-test

Var hos mamma igår för er som bryr er. (Om någon ens gör det)
Skola idag. Hade jävla bip-test på gympan. Ush. Jag visste att jag hade dålig kondis, men herregud. Jag gav kanske inte allt. Men gud vad dålig jag var ändå. Det typ piper sen ska man springa typ 10 m innan det piper igen. Det ska man göra 9 gånger innan det byter nivå. Man måste hinna innan det piper igen. HATAR DET!

Skit dag. Min huvudvärk har kommit tillbaka. Var tvungen att gå hem igår p.g.a den. Men fikade och åt väldigt onyttigt med Julia efter skolan så det var kul :D


Gammal bild på mig a.k.a Wildmarks Walle :D
// Kimmie



Kommentarer från er söta läsare.
» Hanna

Bästa bilden på dig jag någonsin har sett! Älskar den, haha ^^

2012-01-31 // 19:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback