Kimmie skriver ~ Massa frågor som ingen kommer läsa men som jag fördriver tiden med.

Nämn något som gjorde dig glad igår: Hade en rätt tråkig dag men att man fick sova länge?

Vad gjorde du kl 08 i morse? Sov.

Vad gjorde du för 15 min sedan? Läste på Fokis blogg :)

Det sista du sa högt? Men jag stängde ju dörren för att din teve är seg. :D

Det senaste någon sa till dig? Sover du eller?

Vad har du druckit idag?
vatten -.-

Vad var det senaste du åt? Pizza :D

Vad var det senaste du köpte?

Kakor, mango och kesella.

Vad är det för färg på din ytterdörr? ljust brunt trä grejs.

Vad är det för väder hos dig nu? kolsvart.

Godaste glassmaken? Ben And Jerrys om det räknas annars choklad ;)

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nja.. Jag tror att man först fastnar vid utseendet sen kanske det blir mer, eller inte.

Sover du tungt? haha, jaa, verkligen.

Drömmer du mardrömmar? Inte så ofta längre. Bara när jag är sjuk typ.

Trivs du med ditt liv? Ja, tänkte faktiskt på det innan och kom fram till att jag har det jävligt bra!

Favoritklädsel? One Piece <3

Favoritlåt just nu? Låtar med Evanescences just nu :P

Vad ser du om du tittar till höger? En blå vägg

Vad gör dig glad just nu?
Att jag ska sova snart haha.

Vad ska du göra härnäst? Borsta tänderna, sova :))

Höger eller vänsterhänt? Höger.

Humör just nu? små trött, panik över att det är måndag imorgon men annars "lugn". 

Favoritgodis? choklad! (Men jag har sorgligt nog godisförbud)

Kläder just nu? Nattlinne och trosor.

Sommarplaner? Hannas och Meas födelsedag. Bada, sola, bada sola, bada sola.
Hur många kuddar sover du med? 3 stycken

Morgon eller nattmänniska? Beror på..

Vad är viktigast för dig? hälsan, vänner, skolan, familj (haha)
Är du kittlig? Ja nästan överallt :(

Stjärntecken? Vädur/Oxe

Äckligaste insekten? Tvestjärtar..... :o

Stökigt eller välstädat? Har välstädat just nu, men kommer snart bli stökigt igen :/

Vad längtar du mest efter just nu? SOMMAREN!
Blev lite cp här och var, men vem bryr sig?
// Kimmie

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback