Kimmie skriver ~ Film eller bok?

Nu har jag en sådan där jobbig beslutsångest igen, även om inga pengar är inblandade denna gång. Det är om jag ska slå mig ner och kolla på Due date, eller om jag ska läsa.. Hmm, jag vet inte. I går var jag i.o.f.s tillräckligt ensam för att läsa ut två böcker, men ändå. Nåja måste ju ha något att göra imorgon med så det får nog bli bok ändå :))
 
Får bli 5:e delen i en vampyr serie. (Men wow vad annorlunda)
Kom precis att tänka på en sak när jag var inne på facebook. Fan vad kasst det har blivit. Handlar bara om fotboll eller poetiska dikter som vid närmare eftertanke inte är alls poetiska.. Är knappt inne längre...
// KImmie

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback