Kimmie skriver ~ Wää..

Nu har jag precis ätit frukost, eller snarare mellanmål, och jag håller lugnt med Hanna om att frukosten är den godaste måltiden, mums <3
En grej som stör mig är det här vädret, jag tycker att moln är det värsta som finns, man kan ju inte sola då :( Om vädret inte blir bättre snart tar jag självmord! (Så de så)
Nu har jag precis ätit frukost, eller snarare mellanmål, och jag håller lugnt med Hanna om att frukosten är den godaste måltiden, mums <3
En grej som stör mig är det här vädret, jag tycker att moln är det värsta som finns, man kan ju inte sola då :( Om vädret inte blir bättre snart tar jag självmord! (Så de så)
// Kimmie

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback