~Som mar lov~

Hallå där!
Äntligen sommarlov och äntligen ett vanligt inlägg, det känns som om bloggen svämmar över av ''30 dagers-uppdraget'' nu när även Kimmie börjat med det! men jaja som rubriken lyder så är det ju självklart sommarlov, som man längtat och räknat ner dagarna men när det ändå kommer till kritan kan man ändå inte riktigt greppa att det verkligen ÄR sommarlov.
Idag så hade vi avslutning i kyrkan och efter det gick vi till klassrummen för att säga hejdå och få betygen, för min del blev jag nöjd, i vissa ämnen hade jag högre betyg i än vad jag trodde! Efter det så gick jag Maja, Josse och Julia ner till stan och fikade på Bakgården, vilket var mysigt! Men nu känner jag att jag behöver sluta skriva och lägga in lite bilder men innan jag avslutar så vill jag bara säga att bloggningen kan bli lite hackig, det beror på om jag kommer ha tillgång till internet på hanatorp framöver! men jaja vi får se hur det blir!
Så hä såg jag ut idag!
Vit klänning, vita låga converse, kofta och med lockar i håret, som accessoar hade jag ett äpple!
Haha så söta! Julia, Kimmie och Aida
På fiket!:)

Kommentarer från er söta läsare.
» Julia

Haha resten av bilderna då? ;)

2012-06-08 // 22:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback