Mea skriver ~ Pizza i Pyamas

Halloj,
känns som om varje blogginlägg jag gör handlar om mat, eller har jag fel?
Var och köpte pizza innan (på en torsdag, lol) det var gott iallafall, orkade inte ta på mig vanliga kläder så jag gick i pyamas till pizzerian. Visseligen var det mjukisbyxor och pyamaströja så det var inte så farligt.
Idag har det vart skola och efter skolan var jag med Emmaaa, trevligt, trevligt!
Nu sitter jag här och är lite lite sur bara för att Elsas värld (webbserien) inte har uppdaterats och det har inte kommit något nytt avsnitt som det skulle komma klockan 18 igentligen, morr..
Ofokuserad bild på mina läppar, bara som utfyllnadsbild...

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback